fredag 16. september 2016

Give me touch 'cause I've been missing it. I'm dreaming of strangers kissing me in the night just so I can feel something

Natt til onsdagen sov jeg som en sten. Jeg var på besøk hos ekteparet på onsdagen, hvor jeg fikk viljen min og vi spiste (boller og) pølser. Jeg fikk sett på bilder fra bryllupet som var hovedgrunnen for besøket mitt. Kan si det sånn at jeg hadde det bra i bryllupet. Solnedgangen var ganske sterk, og min belieber friend foreslo at vi dro til Ulvøya. Jeg har aldri vært der før, aldri hørt om stedet før. Hun kjørte oss ned, var litt guide og forklarte om øya. Vi endte opp på sydstranda, hvor vi stod og nøt naturen rundt oss, pratet om livet. Trodde jeg var ferdig med søvnproblemene, men natt til torsdag våknet jeg 3.45. Lys våken, inntil 7-tiden. Da sovnet jeg endelig. I går satt jeg ute i solen til jeg ble rød i ansiktet, nøt varmen. Det er nesten merkelig hvor raskt humøret mitt endres så fort jeg setter en fot ut i naturen. I dag ringte Lynx som ønsket besøk, noe som ikke er en overraskelse. Var så sikker på at jeg ikke skulle reise i september, men da blir det visst reise på meg likevel. Blir nok bra å se nevøene mine- tok meg i å savne de for første gang på lenge i går. I år har jeg tydeligvis bare bestemt meg for at barn er et stort NEI, så hittil hadde jeg ikke savnet mas og pjas fra miniene. Gleder meg riktignok veldig til å se gamle hunden. Jeg leser en del fan fiction, og ofte finner jeg veldig fine setninger, eller noe jeg virkelig kan relatere til der og da. For noen dager siden var det denne setningen: "talking yourself out of situations you've never been in". Må innrømme at søvnen ikke var helt optimal natt til i dag heller, og kjenner faktisk på at jeg er skikkelig trøtt i skrivende stund, men jeg har jo ikke spist kvelds ennå. Gode nyheter i dag er at jeg har fått meg nye solbriller, samt prøvesvar på blodprøven jeg tok på tirsdagen. Jeg har livsvarig beskyttelse mot hepatitt-B! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar