torsdag 1. september 2016

Just say you feel the way that I feel. I'm feeling sexual, so we should be sexual

Jeg har litt vansker for å skrive for tiden, aner ikke hvorfor. Eller tja, kanskje jeg egentlig vet men ikke har orket å analysere meg selv. Venstre nesebor renner som en foss, har gjort det i et par dager. Favoritt-teen min er drukket opp. Mamma gav en pakke som jeg hadde kjøpt til Monchita da vi var i Bergen. Hun hadde tydeligvis sagt noe som "ta med en pakke av (mitt navn) sin favoritt-te". Er visst ikke til å finne i Bergen, ikke i butikkene hun har vært i hvertfall. Jeg har riktignok ikke bevegd meg lenger enn postkassen de dagene jeg har vært hjemme nå, så har ikke fått meg selv til å reise til butikken. Heldigvis har jeg masser av te. Jeg har begynt å se Teen Wolf om igjen. Hadde vegret meg litt til å se fra starten fordi jeg ikke liker å se på ting som får meg til å føle meg klein. Og mye av den første sesongen får meg til å føle meg klein, men så fort jeg kom lenger enn episode to, så har det gått greit. Det har vært veldig deilig å se Derek igjen, dog hans traurige skjebne river i hjertet. Har endelig kommet over trenings-knekken min. Hadde en liten økt før jeg la meg i går kveld, også fikk jeg motivert meg selv til trening i dag også. Det var godt med tanke på posen med Cheez Doodles som jeg har gradvis spist meg igjennom de siste dagene. Det var faktisk et øyeblikk jeg vurderte å spise godteri, salt lakris. Luktet på posen med godis, og tenkte "det gjør vel ingenting om jeg spiser èn?". Jeg klarte å stå i mot, for jeg visste at i det øyeblikket hadde jeg ikke stoppet etter èn. Det er ganske sjeldent at jeg er slik, men det er tomt for epler i huset, og siden jeg ikke har orket å dra ut på butikken, så har jeg ikke hatt epler som snacks. Epler er liksom favoritt-tingen min for tiden, det er det jeg trenger i livet (og en golden retriever valp, vær så snill. Så en på vei ned Fløyen, og jeg trodde jeg skulle dø. Monchita lo av lyden jeg lagde da jeg så den). Gode nyheter i dag er at jeg fant undertøy i merinoull i postkassen. Det var riktignok noe jeg hadde bestilt. Bestemte meg for å kjøpe undertøy som er ment for trening forrige dagen, så jeg klikket meg inn på Pierre Robert og bestilte litt. Sykt digg, både undertøy i merinoull og selve sportsundertøyet. Det fikk meg til å ta på meg superundertøy fra Devold etter jeg kom ut fra dusjen, fordi jeg har savnet følelsen av ull. Også er det tross alt første september, teknisk sett start på høsten. Har jo hovedsakelig gått rundt i huset med joggebukser etter jeg fikk de forrige jul, så stillongs har fått plass i skapet. Men  har de kommet ut igjen. Andre gode nyheten er at jeg og Kiwi har bestilt oss tur til London! Det har vi vel egentlig planlagt siden mars en gang. Gleder meg mye, har ikke vært i London på fire år, men gleder meg mest til å møte noen av Indochina-folkene. I morgen, dere, skal jeg ut av huset. Kjøpe meg epler og te. Åh, hvilken luksus. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar