fredag 2. september 2016

I've been running mostly nowhere

Nå er det høyre nesebor som renner. Visste det! Er typisk at ene neseboret renner i dagevis, og når det endelig slutter, begynner det andre. Stakkars venstre nesebor er like tørt som ørkenen. Uansett, kom meg ut av døren i dag, til og med i bare ben! Det har vært fint vær, og det skal være fint vær en stund fremover nå. Veldig deilig. Jeg gikk først for å utforske storsenteret, så etter kjole til bryllup og vintersko. Fant verken, er ikke helt sesongen ennå. Gikk videre til matbutikkene som jeg skulle på. Kjøpte teen min, epler, røkt laks, kidney bønner, etc. Altså, ting jeg liker. Gikk hjem i sola, myste mot alt og alle, også gikk jeg og la meg i det mørke rommet mitt. Neida, det er ikke mørkt. Jeg lagde meg lunsj, også så jeg ferdig sesong èn av Teen Wolf. Det er fortsatt overraskende hvor mye jeg har glemt. Òg hvor mye jeg faktisk husker -- sa setningene før de faktisk sa det på skjermen. Har sett på serien via. mobilen. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke ser på pc, f.eks. Tror det har noe med at de mer nifse scenene blir mindre nifse på en mindre skjerm. Sitter litt fast i tankene mine for tiden. På tide å finne frem malingen og være litt kreativ tror jeg. I morgen er det kinodate med Oyster som står på menyen. Er veldig lenge siden jeg så forløperen til den nye Star Trek filmen, men det går vel greit. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar