onsdag 21. september 2016

I want you to notice when I'm not around. You're so fuckin' special, I wish I was special

Skippet tur til butikken i dag fordi været var så trist. På en måte er det deilig å endelig få regn, men problemet mitt med været i dag var ikke regnet, men mørket. Jeg tok den late veien, og istedet for håndkrem, så drar jeg med meg en bodybutter i reisestørrelse av Soap & Glory. Antar at hendene mine overlever det. Avbildet er bh-en jeg kjøpte i går, den jeg dør litt av hver gang jeg ser på den. Har sett på alle British Bake Off episodene i sesong 7 (den som pågår) to ganger. Det er riktignok foreløpig kun fire episoder (den femte er i dag), men det sier litt om hvor mye jeg liker programmet. Dessverre er det blitt kjøpt opp av en annen kanal, og de eksisterende programlederne skal ikke være med. Det er irriterende, og jeg ser ikke helt logikk i å endre på et show når det er på topp. Får se om jeg er like entusiastisk neste sesong. Jeg har nesten unngått Teen Wolf. Det er noe i meg som synes det er vanskelig å se på sesong fire. Jeg prøvde i dag, men det sa stopp kun tre minutter inn i første episode. Trodde jeg skulle skippe treningsøkt i dag også, for klokken tikket til langt på kveld. Men jeg hadde visst bestemt meg. Det er veldig tilfredsstillende når svetten renner. Hadde i utgangspunktet tenkt til å gå på tur i fjellet i morgen, men det skal regne noe. Får se det an. Jeg er omtrent ferdigpakket til morgendagen, mye av innholdet i kofferten er gaver. Ikke bare fra meg. Gleder meg. Gleder meg bare ikke til å stå opp tidlig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar