tirsdag 20. september 2016

I wanna live with you even when we're ghosts. Cause you were always there for me when I needed you most

Dagens plan var å kjøpe bursdagsgave til nevøen. Jeg endte opp med å kjøpe mer enn jeg hadde tenkt å kjøpe til ham. Ikke at jeg forsøker meg på å bli favoritt-tante. Tror det er umulig med tanke på antallet tanter han har (sju). Jeg endte også opp med det vakreste undertøy-settet jeg har sett hittil. Det er faktisk så fint at jeg faktisk kan sitte og bare stirre på det. Helt genuint. Det var kjærlighet ved første blikk, så jeg klarte ikke å dy meg. Kjøpte selvfølgelig mer te og epler. Var fristet til å kjøpe boller, men jeg innså at jeg antakeligvis ikke klarer å spise det før jeg reiser. I det jeg gikk hjemover, tenkte jeg at det var perfekt temperatur og vær til å ta en joggetur (ikke at jeg hadde tenkt meg det, nei takk). Det var komisk, for i det jeg kom hjem, gikk til rommet mitt, så jeg ut av vinduet der broren min begynte på en joggetur. Jeg derimot, begynte å pakke, og det er lenge siden jeg har reist til min søster med håndbagasje. Så innså at jeg er nødt til å kjøpe reisestørrelse av håndkremen min. Ble litt irritert på meg selv- at jeg ikke hadde tenkt på dette før jeg reiste og kjøpte bursdagsgave. Dårlig planlegging, rett og slett. Jeg blir ikke borte så lenge, men om det er en ting jeg faktisk ikke klarer meg uten, så er det Soap & Glory håndkremen min. Kan bruke alle andre ting midlertidig, men hendene mine liker ikke annet enn den spesifikke håndkremen. Jaja, har heldigvis morgendagen på meg. Det er grunnen til at jeg alltids starter å pakke noen dager før, for det gir meg en oversikt av hva som eventuelt mangler. Det har vært veldig fine "høst"-dager med temperatur som gjør det mulig å gå med bare ben ennå. I dag satt jeg i solen til jeg kjente jeg måtte finne ly. Det blir nok ganske mye kaldere dit jeg reiser nå, så da må en nyte det man har. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar