torsdag 29. september 2016

the only truth, everything comes back to you

Åh dere, skulle sett meg på butikken i dag da. Jeg har hatt lyst på skoleboller siden jeg gikk i fjellet og kjente på sulten. Det har ikke blitt noe bedre av å se på GBBO. Så i dag var jeg på utkikk etter skolebrødstang/hvetestang. Jeg fant ikke noe i den første matbutikken jeg befant meg i, den med størst utvalg faktisk. Så jeg gikk til bakeren, hvor jeg kjøpte jeg skolebollen og kanelbollen som er avbildet. Videre gikk jeg på en annen matbutikk som er favoritt-kjeden for å kjøpe epler i. Gikk til brødavdelingen for å se, og der var jo faktisk skolebrødstang! Da hadde jeg egentlig hendene fulle allerede, så jeg måtte gå ut av butikken for å hente kurv som jeg i utgangspunktet hadde forbigått. Fant meg ikke bare skolebolle, kanelbolle og skolebrødstang-- nei, jeg fant meg en spiralloff også. Tingen er at jeg ikke har sett en spiralloff på åresvis. Og jeg har gode minner om en hyttetur i mine yngre dager, hvor vi kjøpte med oss spiralloff og syltetøy, også satt vi og spiste det i hyttestua. Så jeg klarte faktisk ikke å gå forbi uten å kjøpe med meg den baksten også. Til den kjøpte jeg med meg blåbærsyltetøy, fordi det har blitt en must etter å ha besøkt min belieber friend's mor og hennes gele. Åååå fyyyy søren. Så, Harry Styles er blitt modell ikke sant, eller, tja, er vel promo for den nye filmen hans. Og jeg var glad for at han er tilbake i media. Etter jeg så bildene han postet på Instagram, hørte jeg på One Direction. Og det er nesten så jeg har glemt hvordan 1D-sangene får meg til å føle. Best Song Ever vil alltids ha stor betydning for meg, og jeg fikk gåsehud av å høre på den. Jeg tror sangen på en måte tilhører glansdagene i One Direction, men også mine glansdager, innså jeg. Det kjennes merkelig å si det, men jeg har støttet meg så mye på One Direction gjennom tøffe tider. De har alltids kunnet bedret humøret mitt. I dag så jeg noen rykter på Instagram, men med photoshop og alle redigeringsprogrammer så kan man lage mye forskjellige fake ting. Det var rykter om at Niall kanskje hadde en ny singel. Også så jeg det at ja, han har faktisk egen offisiell Apple og Spotify bruker, så jeg tenkte at det lå noe bak det. Jeg har nettopp sett på den nye episoden av GBBO og spist søte bakvarer, som i seg selv gjorde meg oppspilt. Men så går jeg og ser på Snapchat story, hvor Niall har lagt ut på hans story. Og det første jeg hører er: "thank you for the response on This Town," eller noe lignende. Og jeg visste at This Town skulle være singelen, for det var det ryktene sa. Jeg fikk en plutselig visceral følelse, hvor jeg fikk panikk i et øyeblikk. Alt ble bare for mye, også løp jeg til pc'n for å se på Tumblr dashboardet mitt, og ting tok av. Også kjøpte jeg singelen på iTunes. Prøvde å roe meg ned slik at jeg kunne høre på singelen i ro. Og det er så artig, for jeg hadde tenkt til å skrive en hel del om en artist som heter Gavin James i dag. Han er en ire, og jeg har selvfølgelig hørt om han via Niall, men har ikke hørt på musikken hans før noen dager siden. Og nå er jeg besatt av sounden, stemmen, tekstene. Også hører jeg på This Town, og den er i lignende sound. Altså en typisk sound som jeg liker, som jeg føler er veldig typisk for irene av det jeg har hørt. Sånn rolig og akustisk, enkelt. Og det var akkurat det jeg ønsket fra Niall-- midt i blinken. Jeg gleder meg til å høre hva som kommer, og jeg håper at jeg får se karen live en dag. Jeg er så sinnsykt overveldet av emosjoner for øyeblikket. I mine øyne var det så uventet, ettersom han har drevet så mye med golf i det siste. Han spilte en offentlig gig (golf altså) forgårs? I går? Og av alle karene liksom, så hadde jeg ikke ventet meg han først. Jeg klarer ikke helt å artikulere følelsene, men jeg er så uendelig stolt. Resten av kvelden blir antakeligvis brukt på å ta inn alt av emosjoner, så nå skal jeg gå og grine. Takk for meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar