lørdag 24. desember 2016

I'm dreaming of a white christmas

Jeg skulle ønske det så litt ut som dette utenfor vinduet, men du får ikke alltid det du ønsker. Viktigere er at det går bra med alle kjente og kjære. Om det er et ønske som jeg kunne fått oppfylt, så hadde det vært fred. Men i disse dager virker det som om det er umulig. Julaften er endelig her, selv om det føles ut som om desember ikke har startet ennå. I går byttet vi ut The Holiday med Planet Earth i stedet. Kan ikke tro at jeg aldri har sett på det før, for det var akkurat min ting. Vakreste dokumentarene jeg har sett på i hvertfall. I dag startet dagen naturligvis med Tre nøtter til Askepott. Strikketøyet ligger i sengen, for armen trenger en pause fra en full strikkedag i går. Jeg er uansett straks ferdig, så det haster ikke like mye. Nå skal jeg gå ned igjen i stuen, sette meg i sofaen med de andre. God jul. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar