tirsdag 6. desember 2016

eg drøymer at snart er du her og legg handa di trygt i mi

Natt til i dag, sov jeg uavbrutt i ti timer. Det er første gang jeg har sovet uavbrutt på elleve dager. Jeg er veldig fornøyd. Det skal sies at jeg nærmest døgnet natt til mandag, så jeg var nesten dau i går. Har fått meg et gedigent blåmerke på låret. Har gått rett i noe, men husker ikke hva. Jeg husker bare at jeg enten sa, eller tenkte "auu". Håndballkampen ble liksom lagt i andreplass bak Grand Designs, fordi jeg ikke orket å bli stresset. Så dog på siste delen av kampen, og jeg er fortsatt ikke helt "med" det "nye" laget. I dag har jeg vært produktiv med tanke på huset, og jeg har lagd suppe til middag. Suppe er faktisk noe av det beste jeg vet, fordi smakene som kombineres kan bli så gode. Nå er det Snøfall på tv'n, og jeg skal ta meg en klementin. God jul, liksom. Eller, ja, hvor er julestemningen denne gangen da? For den er ikkeeksisterende, også er det straks julaften. Det kom en pakke i posten, og jeg trodde jeg hadde bestilt noe jeg ikke har husket i det hele tatt. Også viste det seg å være til broderen. Oh well. Jeg leste et sitat forrige dagen mens jeg så på en video: "smooth seas don't make good sailors". Det er en påminnelse om at livet ikke er ment å være enkelt, og det er noe jeg trenger å bli påmint om mange mange ganger. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar