torsdag 22. desember 2016

Then you tell me that you miss me and I'm like "Oh God, I miss you too. It's all I ever do"

Ryddedag numero dos er ferdig. Gikk en svipptur på butikken for å kjøpe et par ting, også startet jeg på rydding i kjellerstua, hvor Volla og Mog skal sove. Det er i bunn og grunn et kaos nede i kjelleren, da hovedoppgavene til kjelleren er vaskerom og lagringsplass. Jeg har jobbet med å organisere kaoset, så det tok meg ganske lang tid. Da jeg omsider var ferdig, tok jeg meg matpause mens jeg så på den nye episoden av Snøfall. Kan nesten ikke tro at et bare er to episoder igjen. Det er noen karakterer jeg er blitt glad i, så det blir jo trist å ta farvel. Ses vel antakeligvis til neste jul igjen. Jeg dro på meg julegenseren i dag for første gang denne julen-- hadde nesten glemt den. Når du ikke har julestemning, ikke hører på julemusikk, og det ikke er snø ute, så blir det nesten som om det ikke er jul. Og da glemmer jeg meg bort litt. Nå skal jeg strikke som bare det før Volla og Mog kommer. Dagene har liksom gått bort til gjøremål og rydding, så det har blitt knapt med tid til strikking. Huff da.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar