mandag 19. desember 2016

loneliness has always been a friend of mine

Glemte å spise sjokolade på lørdagen. Søndag var slitsom, gadd ikke å rydde så rommet mitt har ikke sett ut. Til tross for at jeg egentlig er ganske sliten, så bestemte kroppen min seg for å våkne klokken fem. Da hadde jeg fått fire timer, hvilket er halvparten av det jeg ønsket. Jeg tenkte ikke så mye på det, fordi det hvertfall er bedre enn to timer søvn (eller ingen søvn). Så klokken fem lå jeg og myste mot mobilen mens øynene vennet seg til lyset. Jeg gjorde research om puter, naturligvis. Som vanlig når jeg ikke får sovet så lenge, så husket jeg drømmen min ganske godt. Denne gangen var det jeg og Robbie Williams som antakeligvis var med i en musikal, der vi gikk/danset oss igjennom en slags hage mens vi sang. Mangelen på søvn gjorde seg kjent da jeg bestemte meg for å dra på senteret og gjøre ferdig juleshoppingen. Kjente at jeg ikke klarte å fokusere særlig med øynene, også klarte jeg nesten ikke å løfte bena mens jeg gikk. Hovedgrunnen til at jeg dro, var for å kjøpe gave til pappa som jeg ikke ante hva jeg skulle kjøpe til. Så jeg vandret rundt i butikker for å se om noe sa pling oppi hodet. Det gjorde det altså ikke, så jeg endte opp i en klesbutikk, hvor jeg så på t-skjorter. Også kommer ene ansatte litt sånn bak meg og spør om jeg trenger hjelp. De fleste som kjenner meg vet at jeg er ganske skvetten, så jeg skvatt naturligvis i det øyeblikket. Han beklaget seg, jeg sa "det gjør ikke noe", blablabla. Når jeg sier at jeg er skvetten, så betyr det at slike tilfeller skjer meg ofte. Så jeg er vant til at folk unnskylder seg, og jeg må si "neida, det er ikke din feil". Uansett, jeg var litt usikker angående størrelser, så han sa hva han brukte i størrelse og lot meg bruke han som øyemål. Jeg tror det var butikk nr. 13 i mitt forsøk på å finne en gave. Jeg var sliten og hadde veldig lyst til å legge meg på golvet, men i stedet stod jeg og stirret på en muskuløs overkropp og tenkte at livet er merkelig. På veien hjem kjøpte jeg meg en pute, den som jeg hadde gjort research om. Får se da, om den er bra. Isåfall skal jeg nok kjøpe meg en til. Monchita kommer hjem i dag, og vi tar ennå et steg nærmere julaften. Jeg sortere gaver under treet i stad, fordi i likhet med andre ting som stables, så må det organiseres på en måte for å optimalisere plass. Trykk her for å se noe søtt (mulig at det kan gjøre dagen din litt bedre)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar