tirsdag 25. oktober 2016

I’d give anything to hear you say it one more time, that the universe was made just to be seen by my eyes

De har laget en fartsdump på veien utenfor huset. Jeg prøvde å se hva de hadde gjort med veien i går, men det var ikke mulig å se utifra stuevinduet. Men fra soverommet mitt, ser jeg det veldig godt. Aner ikke hvorfor, men synet av bilene slakke ned ved fartsdumpen gav meg latterkrampe da jeg først så det. Jeg tror det har noe med at jeg er så vant til å se bilene kjøre så innmari fort på veien, og sånn har det vært i alle de årene jeg har bodd her. Det er overskyet ute, men for første gang på lang tid, så virker det faktisk lyst. Værmeldingen viser at det skal være sol til helgen, hvilket jeg gleder meg veldig til. Monchita kommer hjem til helgen, også er det Halloween-feiring med Kiwi og Marble. Jeg har ryddet rommet, og nå tror jeg at jeg skal prøve å lage bursdagskort til Volla som har bursdag på lørdag. Hele denne uken er fylt med spennende dager, faktisk, når jeg tenker på det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar