lørdag 15. oktober 2016

Lær mæ å stol på det, at det går bra. Livet vil mæ godt selv om rommet e alt førr lite nu

Tenk deg å være så stressa at du løper ut i verden uten bh, ikke for å snakke om joggebukse og olje i ansiktet. Gårsdagens meg var litt av en sak. Klarte å skremme vettet av en kvinne også, der jeg løp og peset forbi henne på en mørk fredagskveld. Hun falt ikke overende, men hoppet i luften, og det tok henne lang tid for å komme seg igjen tror jeg. Jeg løp hvertfall videre, for jeg hadde ikke tid til å dvele på det. I dag har jeg vært med Kiwi og Marble, og vi havnet på vårt faste spisested. Jeg kjøpte meg en kjole til Halloween, og jeg skal faktisk gå for "glamorøs heks" i år. Å være heks er enkelt, det er bare den glamorøse delen som er litt vanskelig. Uansett gleder jeg meg til utkledning. Vi snakket om livet, og det er veldig deilig å kunne prate med mennesker som er i lignende båt. (I går snakket jeg med Ale om livet også, dog jeg gikk lenger i dybden da ettersom jeg ikke var like trøtt som i dag). Etter jeg var ferdigspist med min skinke- og oste- croissant (Kiwi pekte på den før jeg hadde sagt noe om hva jeg skulle ha. "Skal du ha denne?" spurte hun), gikk vi for å se på bowlingen som senteret har tilbudt i alle år jeg kan huske. "Ser det fristende ut?" spurte jentene. "Jeg liker egentlig ikke bowling," svarte jeg. Så da gikk vi videre. Omsider ble klokken mye, og Kiwi dro sin vei for denne gang. Marble ble med meg på dagligvarebutikken, hvor jeg kjøpte te og eplejuice. Essentials liksom. Jeg gikk en vei hjem som jeg ikke har gått på år grunnet veiarbeid. Det gav gode minner, blant annet minner om jul. Kjenner jeg har begynt å glede meg, spesielt da jeg var i hobbybutikken i dag og så på gavepapir. Jeg ble veldig sliten da jeg kom hjem. Har tross alt døgnet, og deretter sovet fire timer. Jeg satte meg ned og så på Cinderella med Lily James. Jeg så den for første gang hos Lynx og Grepper, og jeg husker at jeg likte den så godt. Hadde ikke noe annerledes reaksjon denne gangen heller. Nå skal jeg faktisk gjøre meg klar til sengs, for jeg trenger virkelig å sove. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar