onsdag 12. oktober 2016

E æ på rett sted, heng æ med de rette? Ka e det egentlig æ driv me?

"Jeg skulle hatt på meg mer klær," tenkte jeg i det jeg gikk ut i kulden i dag. Er det kaldere? Det føltes slik ut. Til tross for kulden, har jeg ikke brukt kåpene mine ennå. Skuldrene sklir liksom opp til ørene, og jeg blir så anspent i kulden. Mamsen så på avisene som lå på tv-bordet, huffet seg. "Når du ser disse spøkelses-bladene, så må du bare kaste de," sa hun til meg mens hun pekte på reklame fra lekebutikken som selger Halloween-kostymer. Hun rasket seg å kaste de, mens hun grøsset. Det er nok greit at huset er plassert ved en vei uten fortau. Er få barn som tør å ta turen til huset på en Halloween-kveld, noe som er positivt for min mor som genuint synes de er skumle. I går trente jeg faktisk. Var i ferd med å skippe det, orket ikke. Men så fikk jeg akkurat nok motivasjon til å begynne, så da gjennomførte jeg. Avsluttet med litt beroligende stretching. Motivasjonen min til trening har liksom smuldret, forsvunnet. Så de få gangene jeg får det til, så må jeg gi meg en klapp på skulderen. Kiwi kommer til helgen, og det blir et bra gjensyn. Har ikke sett henne på to måneder, og jeg er faktisk ikke sikker på om jeg har gått en like lang periode uten å møte henne i løpet av vennskapet vårt. (throwback: her er første gang jeg nevnet navnet hennes på bloggen). Forrige uke drømte jeg om at Marble avfyrte skudd mot to personer. Tror egentlig at de var innbruddstyver, men det var som om det var hennes verste fiender. Jeg forsøkte å fjerne pistolen fra Marble, men jeg rakk ikke før hun hadde skutt begge. Heldigvis overlevde begge. Det var en veldig stressende drøm. Jeg må få i meg en matbit, også skal jeg se på tv. Gleder meg så sinnsykt til GBBO. Det er faktisk så underholdende for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar