tirsdag 18. oktober 2016

let me feel your devotion, let me feel your emotion

Halloween-kostymet er in the making. Problemet mitt nå er at jeg synes kjolen jeg har kjøpt er lite "glamorøs", også klarer jeg ikke tenke ut en løsning på hvordan jeg skal gjøre den mer glamorøs. Jeg har gjort noe DIY på den i dag, men synes absolutt ikke at den passer under kategorien "glamorøs". Samtidig har jeg sett på en del sminke-videoer for å få inspirasjon til egen sminke. Og jeg innser at jeg ønsker å være skummel, ekkel. Jeg fant en annen kjole i klesskapet som jeg tror tilhører Volla. Synes den kan gå til den glamorøse delen, men jeg er redd den tar bort "heks" fra Halloween-kostymet. Så, skal jeg rett og slett bare være en skummel heks? Eller skal jeg gå for glamorøs heks? Eller skal jeg prøve på et midtpunkt, og risikere at jeg verken ser glamorøs eller skummel ut? Å, jeg har så mange spørsmål. Jeg så på Kick-Ass i går, fordi Kiwi nevnte hun ønsket å være Hit-Girl fra filmen. Verken hun eller Marble hadde sett filmen, men en av de kommenterte "vet jo at du liker den," til meg. Og ja, husker at jeg satt i leiligheten til Lynx og Grepper den gangen da verken av nevøene mine eksisterte. Vi hadde filmkveld, og det var den filmen som ble valget. Det er nok ikke filmen for de som ikke liker blod og vold, og dessuten kan det være et par groteske scener. Men fy søren, det er så merkelig å tenke på at den er seks år gammel når den fortsatt er like bra. I dag har jeg forsøkt sminke til Halloween, og jeg tror faktisk jeg har bestemt meg for kjolen jeg kjøpte. Gikk ned for å hente skoene mine for å prøve hele antrekket og sminken sammen, og jeg gav nesten moren min et hjerteinfarkt. Jeg er ikke så overrasket, sminken min skremte meg selv hver gang jeg så meg i speilet. Og det skal sies at jeg faktisk ikke hadde sånn veldig skummel sminke. Hun skrek hvertfall, og datt nesten av stolen hun satt på. Jeg fikk latterkrampe og noe dårlig samvittighet. Jeg har sånn circa bestemt meg for sminken, men altså, dette er mer effort enn jeg noengang har lagt i et Halloween-kostyme. Synes at fjorårets var veldig bra til tross for at det var veldig impromptu. Uavhengig av hele kostyme-styret, så tror jeg det skal bli en bra Halloween uansett. Kan vi prate om været? Synes det har vært utrolig mørkt i det siste. Tåken har lagt seg som en mørk skygge den siste tiden, og det ser ikke ut til at det blir noen endringer i det. Du skulle trodd at etter å hatt døgnet, så skulle jeg sove i mange timer? Jeg våknet klokken fem på søndag, seks på mandag, og sju i dag. Dette er uten vekkerklokke altså. Hvis jeg våkner klokken åtte i morgen må jeg le. De to siste treningsøktene mine har jeg fokusert litt på mage. Det går ofte i glemmeboka på denne tiden av året, så jeg er veldig fornøyd med meg selv. I går forsøkte jeg å høre på litt ny musikk etter jeg hadde hørt på dette coveret, som Ale også sendte meg en link til i dag morges. Før jeg la meg dog, hørte jeg på en akustisk versjon av Meteorite av Years & Years. Ja takk, Olly, sier jeg bare. Danset til den i sengen liksom, i den forstand det går an å danse mens du ligger horisontalt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar