onsdag 18. april 2018

it hurts inside when I look you in your eye

Blæh, skippet ærender i dag, hvilket er dumt av meg. De forsvinner jo ikke, men istedet så får jeg prøve å få det til på lørdag, selv om enkelte ting var tidssensitive og helst bør bli gjort innen fredagsmorgen. Kanskje jeg får gjøre det etter skole i morgen-- det er jo ikke sikkert at jeg orker å være der så lenge som jeg har planlagt. Uansett var det viktigste å få kjøpt brød til skoledagene, men heldigvis dro mamsen ut, og jeg ringte henne og bestilte et brød. Hun kom hjem med et uskåret brød, fire stk mango-is, og seks stk Q skyr. Jeg sier meg fornøyd med det. "Tenkte du kanskje ville like disse," kommenterte hun da jeg tok ut skyr'ene. Jeg tror ikke jeg noengang har smakt på skyr, og jeg mistenker kanskje at det ikke er helt min greie. Det jeg har gjort i dag er å stå opp to timer etter jeg våknet, hvilket er veldig irriterende. Men jeg har lest ferdig det jeg skulle av pensum, og gjort ferdig oppgaven min. Også tok jeg meg litt fri og slappet av. For hva er vel livet uten litt avslapning? Jeg er egentlig ganske fornøyd med meg selv, til tross for at jeg ikke har fullført alt jeg ville gjøre. Det som er irriterende er faktumet at jeg fant bikinien som jeg har hatt lyst på i en stund nå. Den var liksom tilbake i "stock", men enten så klarte noen å kjøpe den før meg, eller så var det en glitch i hjemmesiden. I sinne klikket jeg hjem en shorts og treningstopp. Men nå har jeg liksom bare lyst på bikini, så jeg sitter sutrende og ser på ulike bikinier som kan måle seg med drømmen. Altså, det skjer hvert år! Jeg forelsker meg i et bikinisett, men så finner jeg ut at den enten er utsolgt i min størrelse, eller så er omtrent alle størrelsene utsolgt. Og det er så frustrerende. Denne gangen fant jeg bikinien for to måneder siden, men omtrent alle størrelser var utsolgt. Og som dere ser, sitter jeg regelmessig å klikker meg inn på nettsiden for å se om den er tilbake. Jeg vet, jeg lever et spennende liv. Jeg har en følelse på at jeg kommer til å klikke hjem en bikini i løpet av kvelden. Jeg trenger ikke bikini, men jeg har lyst på bikini. Gjør jeg ikke dette hvert år? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar