søndag 8. april 2018

what if I told you there's nothing I want more in this world than somebody who loves me naked

Det var med glede at jeg støvsugde rommet i dag, for det var det virkelig behov for. Jeg har egentlig brukt en del tid på vasking og rydding i dag, uten at jeg egentlig har lagt merke til det. Ryddet til og med nede på vaskerommet, som må være det mest støvete rommet i huset. Å rengjøre hvor man rengjør-- det er en merkelig tanke. Jeg gikk også igjennom sko-kolleksjonen min, for jeg har ganske mange par nede i kjelleren. Du vet; out of sight, out of mind. I og med at jeg har vært så ryddegal i det siste, så fylte jeg en pose med sko som ikke lenger brukes. Prøvde på et par hæler som jeg brukte til russeballet, og jeg turte ikke å ta på begge hælene i frykt om at jeg skulle falle over og brekke noe. Alle hæler som er over 6cm er NEI TAKK hos meg. Generelt sett så er alle hæler NEI TAKK, men i ny og ne (ca <0,1% av året) brukes de. Men, jeg har endt opp med femten par sko dersom jeg har telt riktig. Det høres veldig mye ut, men jeg føler liksom ikke at det er  mange? Jeg har to par "slip on" sandaler, to par sandaler med reimer rundt anklene, et par støvler, et par vintersko, et par chelsea boots, et par boots med hæler, fire par joggesko (1: til jobb, 2: faktiske joggesko, 3: finere joggesko som brukes i hverdagen og ikke som faktiske joggesko, 4: joggesko til innebruk), 2 par tøysko og et par Nike Air Max. Mine "svarte" Converse er egentlig klare for å kastes i søpla, men jeg har ikke lyst til å kaste de før jeg har sikret meg et nytt par. I fjor var jeg ganske overbevist over at jeg ikke lengre trengte Converse. Jeg er jo blitt utrolig glad i Vansene mine. Men det er liksom ganske mange ganger jeg tenker at det jeg har på meg passer best til Converse. Jeg er veldig glad i sko, ha. Etter jeg var ferdig å rydde, pakket jeg inn gaver. Det klesskapet i gangen som jeg tømte, har jeg fylt med gaver. Jeg skrev faktisk også tre kort i dag, og takk lov for at jeg ikke lager mine egne kort lenger. Monchita fyller tjueèn i år, så jeg fikk ideèn om å sende hun 21 enkroninger fra 1997-2018. Men jeg manglet kroner fra fire ulike år, så i stedet sendte jeg 21 enkroninger fra 1997. Jeg har ikke skrevet noe i kortet angående det, så mon tro om hun skjønner det selv. Jeg bestemte meg for at dagens treningsøkt skulle gå til armer og litt stretching. Tror faktisk at jeg skal bruke søndagene til fokus på mobilitet, fordi det ofte faller utenfor i de andre øktene mine. Kanskje jeg må begynne med yoga igjen. Etter en svært slitsom økt i varme Bali, så har jeg omtrent ikke gjort noe yoga etter. Tror jeg ble litt skremt. Jeg har kanskje vært flink med treningen denne uka, men eksamen har jeg omtrent glemt. Det er en 3-dagers hjemmeeksamen om to dager. Det er ikke slik at jeg tror den er enklere enn skoleeksamenen jeg hadde for to uker siden. Faktisk er det slik at jeg vet at den blir mye mer utfordrende, om ikke en av de vanskeligste jeg kommer til å ha. Men det handler om at det tærer på å være i eksamensmodus så mye av tiden. Det er slitsomt å alltids ha en ny eksamen i bakhodet, og det er det negative ved å ikke ha alle eksamener rundt samme tid. Min preferanse er faktisk slik som det er, men det har vært såpass tett mellom forrige eksamen og kommende eksamen, at jeg ikke helt har kommet meg tilbake. Det får nesten bare gå som det går. Jeg har brukt tid på å høre på musikk, planlegge tur til Syden og bare slappe av før ganske mange travle uker starter. Det er lenge siden jeg har delt spilleliste på bloggen, så jeg tenkte det var på tide med det nå. De fleste sangene er litt sånne triste kjærlighetssanger, og det er jo favoritten. Triste sanger er gull.

1. I Don't Want to Know av Sigrid
2. The Good Side av Troye Sivan
3. Call Out My Name av The Weeknd
4. Hurt Somebody av Noah Kahan & Julia Michaels
5. Naked av Ella Mai
6. The Vow av Ruthanne 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar