søndag 15. april 2018

hope you'll be safe in the arms of another, 'cause I can't take the weight of your love

Jeg har faktisk gledet meg til å rydde i dag, for soverommet trengte det. Støvsugde faktisk madrassen, før jeg skiftet sengetøy. Også har jeg ryddet i kopp-kolleksjonen, for jeg har jo samlet på kopper i mange år. Kvittet meg med to kopper, og jeg sa meg fornøyd med det. I morgen er det oppstart av nytt emne, og derfor tilbake til forelesninger på skolen. Tja, det blir nok mer kurs-form med øvelser i dette emnet. Det blir spennende å se hvordan jeg liker/misliker det. Men dette blir altså egentlig mitt siste emne i dette studiet, og siste gangen jeg har undervisning. Siste gangen jeg skal være med klassen utenom seminarer neste år. Det føles litt ut som om vi akkurat startet på skolen, så det blir litt merkelig at vi snart ikke kommer til å ha tradisjonell skole sammen. Ukens to-do liste er ganske lang, og mye lengre enn de forrige. Det er mye som skal gjøres denne uken for at jeg får utnyttet de neste ti ukene godt. Jeg er veldig glad for at jeg kun har en eksamen igjen nå, for det betyr at det ikke er like mye å sjonglere samtidig. Planen er å skvise inn så mye tid som mulig til å skrive prosjektbeskrivelse, og finne tid til å møte veileder. Men det blir en fin måned også, med det fine vår-været, babyshower til neste helg, og konserter! Det er en sånn liten redsel i meg for at Sam Smith må kansellere, fordi han gjorde det med Bergenfest for tre år siden. Måtte gå tilbake i bloggarkivet mitt, og jeg ble overrasket over at vi faktisk så Ben Howard på Bergenfest. Hadde helt glemt at jeg faktisk har sett han live, men da trenger jeg kanskje ikke å angre på at jeg ikke kjøpte billett til konserten hans i juni. Men jo, konserter, det blir bra. Det blir litt travelt med skole, men jeg er jo fortsatt ung nok til at jeg klarer meg? En av tingene jeg har planlagt å gjennomføre denne uken, er å levere engangskameraet mitt for fremkalling. Jeg gleder meg til å se bildene, for jeg husker egentlig ikke når jeg kjøpte det og begynte å ta det i bruk. Vanligvis har jeg kjøpt engangskamera i tide til sommeren, men i fjor hadde jeg glemt det helt. Nå skal jeg forsøke meg på en treningsøkt, også skal jeg bare slappe av. Forhåpentligvis går det greit å stå opp tidlig i morgen, men slik som jeg har våknet tidlig den siste uken, så går det kanskje greit. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar