mandag 6. april 2015

Now I’m all alone and my joys turned to moping. Tell me, where are you now that I need you?

Jeg kjenner at jeg savner søstrene mine. Det skjer hver gang, uavhengig av hvor lenge jeg har vært på besøk, eller hatt besøk. Ender alltid opp med følelsen av et tomrom, men det går fort over. Mennesker er tilpasningsdyktige. Søvnen var ikke like god i natt grunnet det velkjente fenomenet, menstruasjon. TMI? Dagen har vært noenlunde dårligere i kvalitet grunnet vedvarende ubehag. Forhåpentligvis er ubehaget borte innen morgendagen, også går livet videre. Om ikke så lenge er det faktisk 10 års-dagen til mensen og jeg. Er det noe man feirer? Morgenen ble brukt på å spille The Sims. Det "lille" jeg hadde tenkt til å spille, strakk seg utover tre timer. Simsen min har nå forlovet seg og har to barn. Det er så lett å miste tiden når du spiller, og om det hadde vært min egen pc, hadde jeg nok sikkert fortsatt spilt. Gikk nettopp igjennom bildene mine på Facebook, og det er en sånn tidsreise til fortiden. Det fikk meg også til å innse at jeg var mye på farten i 2012! For noen uker siden, introduserte Oyster meg for Where Are Ü Now av Skrillex and Diplo ft. Justin Bieber. Jeg har alltid hatt en svakhet for Bieber sin vokal når han synger rolig, så sangen går på repeat disse dager (til tross for at det egentlig er dubstep?). Sangteksten minner meg merkelig nok om Skins, da Sid sier til Cassie: "where were you? I needed you". Klokken nærmer seg kvelden, og jeg må virkelig sette i gang med bacheloroppgaven min. Ser ikke helt hvordan den skal bli ferdig slik det går disse dager. Spesielt når jeg egentlig bare vil dra på Tanum på Paleet og bla igjennom alle notatbøkene. "Ahhh, ka skal ej gjør med livet?" sa jeg til meg selv i sofaen hos Lynx. Hun observerte min lille mini-krise og lo for seg selv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar