mandag 27. april 2015

can make a good man turn bad

Guttene har fjernet juletreet fra balkongen, hjernen min prater fortsatt til seg selv, og jeg våknet atter en gang før klokken slo 5. Det var litt trist da jeg våknet en time før jeg vanligvis våkner opp, og jeg innså at jeg ikke klarte å sovne igjen. Men sånn er det innimellom-- kroppen bestemmer! På vei til skolen i dag, så jeg en kvinne i en blåfarget kåpe. Det må være den fineste fargen jeg har sett på lenge. Skulle ønske jeg kunne stoppet henne og tatt et bilde, for den var virkelig vakker. På førsteplass på listen over "anbefalte kanaler" på Youtube, står det Folkemusikk. Tror det er meningen at de anbefalte kanalene skal speile videoene du velger å se på, så, ja, jeg og Folkemusikk skal bli bestevenner. I går tenkte jeg at jeg skulle finne en ny fan fiction, men i det jeg så på utvalget, slo det meg at jeg ikke ønsket å lese. Det har riktignok noe med at det ikke er så mye bra ute på markedet for tiden, men det fikk meg likevel til å tenke over den dagen jeg slutter å lese fan fiction. Dagens arbeid var helt ok. Jeg fikk skrevet litt, men jeg kunne skrevet mer. Men litt er mer enn ingenting, så jeg er relativt fornøyd. I det jeg skulle bære sekken min for å gå, trodde jeg den satt fast fordi den var så tung. Jeg satte den ned igjen for å se etter hvor den satt fast, men innså at jeg bare er svak (punktum). Togene var forsinket, og enkelte var innstilte. Tenkte meg det, fordi jeg sa til min belieber friend at i det siste har jeg alltid fått kapret meg en plass på toget. Jeg stod og bekymret meg for de som skulle ut og fly. Toget mitt var stappfullt, men jeg kapret meg en plass. Det var riktig nok en av de setene som er ved dørene. Halvveis på veien var jeg i ferd med å sovne, men var bekymret for at jeg skulle lene meg på menneskene rundt meg. Toget var jo tross alt fullt (og da mener jeg at det var ca. 5-10 cm mellom enhver person), og jeg hadde øyekontakt med skrittet til de fleste, så jeg tenkte at det hadde vært flaut å sovne og muligens "headbutte" en i skrittet. Prøver å minimere antall flaue ting jeg gjør i livet, så jeg tvang meg til å holde meg våken. Jeg trenger å finne en ansiktskrem med SPF i, og jeg trenger nye solbriller. Det er faktisk ting jeg trenger, og ting man bør kjøpe med god samvittighet. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å jobbe mer med BA, men jeg har funnet ny fan fiction! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar