mandag 18. juli 2016

You lured me in, I couldn't sense the pain. Your bitter heart cold to the touch

Søsteren har kommet, jeg har vært med Darren og min belieber friend på visninger, også har jeg levlet opp fire level på Pokemon Go i dag. Stod opp tidlig, hvilket var litt vanskelig ettersom jeg hadde vært oppe og sett på kjole til bryllup (ASOS er min svakhet for tiden) og på reiser til Syden. Uansett, i morges gikk jeg til postkontoret og hentet pakken min. Jeg ble overrasket, fordi jeg hadde glemt den ene tingen jeg hadde bestilt. Like etter reiste jeg til min belieber friend. Vi gjorde bryllups-relaterte ting, også hadde jeg i utgangspunktet tenkt til å reise hjem. Men det var fristende å bli, så da gjorde jeg det. Vi spiste ostekake til lunsj, så på Tour de France, lagde og spiste middag (har lært hvordan en skreller ingefær), dro på visninger. Jeg gav min belieber friend "wifey" sokker, hvilket skulle være en gjettegave i en gjettelek i utdrikningslaget hennes. Dessverre ankom ikke pakken med sokkene før det var for sent. Uansett, vi har snakket om Syden-reiser, og kan hende jeg får dratt med henne på en bryllupsreise minus Darren, som hun gifter seg med. Lynx er her til fredagen fremfor til torsdag som jeg hadde trodd. Blir likevel lite tid med de, da jeg jobber stortsett hele den tiden. Monchita kom med dagens overraskelse-- hun skal studere i Bergen. Så da blir familien mer spredt. Foreldrene er bekymret, mens jeg er glad på hennes vegne. Og på mine egne, for da har jeg enda større grunn til å reise til Bergen. Jeg fikk Lynx til å laste ned Pokemon Go i dag, men hun gadd ikke å gå lengden det ville ta for å komme til et Pokemon stop. Klokken var riktignok rundt kl. 22. Skal straks legge meg selv om jeg har kveldsvakt i morgen. Trenger søvnen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar