mandag 11. juli 2016

it's supposed to be some give and take, I know, but you're only taking and not giving anymore

Det er litt sol utenfor vinduet, og det varmer hjertet. Kunne tenkt meg en soldag, det er tross alt sommer. I dag gikk alarmen min kl. 8, men var ikke ute av sengen før kl. 9. Måtte lese ferdig en fan fiction selvfølgelig, som fikk meg til å gråte et par tårer. Jeg spiste frokost, tok en dusj, og nå har jeg sett på videoer av baby-dyr i nesten en time. Sitter og tenker litt på at tiden går altfor fort og at jeg ikke har råd til å utsette ting. Forrige vakt på jobb skrev jeg juni som dato på alt jeg skrev dato på. Var helt sikker på at det var juni og ikke juli. Måtte selvfølgelig rette på alt, for det er faktisk juli. Nå er det knappe tre uker til det blir august, og jeg er liksom litt sånn "hva skjer? hvor går tiden?". Skal skrive meg en liten (blir sikkert stor) liste av ting jeg er nødt til å gjøre, bare for å ha oversikt. Om et par timer skal jeg på jobb, og jeg er spent på hvordan vakten blir, antar at den blir hektisk. Det er jo mandag. Akkurat nå hører jeg på Justin Bieber ca. 2010, slapper av før jeg faktisk er nødt til å gjøre meg klar for en ny arbeidsdag (kveld). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar