onsdag 6. juli 2016

how rare and beautiful it is to even exist

Solen er ute, dog det regnet litt tidligere. Alarmen gikk ni, men jeg var ikke ute av sengen før halv elleve. Var så effektiv i går at jeg egentlig kunne slappe av litt i dag. Jeg har byttet bort en vakt neste uke, hvilket var deilig ettersom jeg egentlig bare hadde en fridag neste uke. Det er overkommelig å jobbe 6/7 dager innimellom, men det er likevel slitsomt. I dag venter en ny jobb-dag på meg, som jeg inderlig håper er grei. Det hadde vært veldig snilt av universet. Kjenner jeg gleder meg veldig til helgen og litt fri før jeg starter neste jobb-uke. Men for nå, så er det dagen som gjelder, og jeg er egentlig ganske glad, hvilket er en god følelse. Dette er atter et bilde fra Vilnius, den litt merkelige byen med flere kirker i en by enn noen andre steder jeg har vært. Eldste nevøen skar en grimase, "no e ej den," sa ham, og pekte på figuren som er avbildet. Det er utrolig at han fyller fem år, han er jo fortsatt bebis. Marble gjorde meg også klar over at det er planlagt en reunion med klassekamerater fra vgs, og mitt svar var "herregud, det er fire år siden vi gikk på vgs!". Det er merkelig hvor fort tid går. Vær egoistisk med din egen tid, unngå ting du ikke vil gjøre (dersom det er mulig). Invester tid i deg selv-- det er mitt råd. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar