mandag 25. juli 2016

the years wore on and changed my heart, the leading role for a smaller part

Her er lillebroren til min andre koffert. Denne er håndbaggasje-størrelse, noe som jeg følte behov for. Den er så søt, og jeg har så lyst til å bruke den pronto. Men jeg skal liksom ikke reise noen steder den nærmeste tiden. Uansett, jeg skulle hente kofferten rett etter jobb, men ble litt shopping på meg (dynetrekk fordi det er 50% på KID, og det er faktisk veldig lenge siden jeg kjøpte et dynetrekk), også var pakken større enn jeg hadde forventet. Jeg aner ikke hvordan jeg fikk med meg den forrige kofferten hjem, men denne gangen kjørte pappa. Jeg dro på senteret en annen gang for å få fikset glassbeskyttelse på iPhone skjermen. Broderen forsøkte å sette på en gang, men det ble støv og bobler. Så da var det tilbake til senteret, og en tohundrings i søpla. Pappa ville se på ny telefon, så vi stod på elektronikkbutikken og kikket. Fikk hjelp av en kar som forsøkte å selge pappa Huawei fremfor iPhone. Jeg var litt kritisk til det, fordi at min far har hatt iPhone de siste årene, og det er ikke bare bare og forvente at foreldrene mine skal venne seg til en ny programvare. Vi hadde en liten diskusjon, og det endte opp med at han ba meg om å ta opp iPhonen min for å sammenligne hvordan programmene så ut. Også swipet ham, så Pokemon Go appen min. "Åh, Pokemon Go er sykt kult," kommenterte han. Det er utrolig hvordan Pokemon Go nesten er blitt en fenomen, synes jeg. Var litt slitsomt å starte på jobb klokken syv, kjenner faktisk på den lille halvtimen. Var litt kjipt å stå opp med sola når det ikke er et bevisst valg. Heldigvis var jobbdagen relativt grei-- en del å gjøre, spesielt på morgenen, men det var overkommelig. Har endelig bestemt meg for smykke til bryllupsantrekket mitt, men nå er det vesken som gjør meg usikker. Har fått tommel opp fra Kiwi og min belieber friend, men et nei fra Sugar. Venter på svar fra Marble, så får vi se hva jeg gjør. Nå er det tid for avslapping før jeg skal legge meg og forberede meg på en ny dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar