onsdag 20. juli 2016

their love is like a flower in the snow

Visste du at dykking frarådes på livstid dersom du har hatt pneumothorax? Det visste ikke jeg før nå, dog det gir mening. Kveldsvakten i går var fin, mens dagvakten i dag var noe mer rotete. Kjente jeg ble noe irritert på slutten av vakten, og tror det var synlig. Vi kom oss i hvertfall igjennom det. Hadde på meg jeans på vei til jobb, så jeg kjente at jeg nesten smeltet på vei hjem. Har tross alt vært ordentlig sommerdag. Det var en lettelse å komme hjem. Lynx, Monchita og nevøene hadde reist. Jeg sovnet i solstolen, sendte melding "sorry, jeg kommer ikke likevel fordi jeg sovnet i stolen". Ale har ankommet i dag. Jeg avslo å se Ale og Marble i dag nettopp fordi jeg var sliten fra vakten min, og det varme været som fikk meg til å ville ta en kald dusj. Det er ikke bare varmt ute, men også inne. Spesielt på sykehuset hvor luftsirkulasjonen er noe av det dårligste jeg har vært borti. Broderen kom hjem i går, men var ikke før i dag jeg fikk pratet med ham. Været hadde tilsynelatende vært like dårlig som i Norge, og hvis man vil se Stonehenge, må man må betale 20GBP for å stå 30 meter unna. Var litt skuffet, broderen. Jeg gikk til postkontoret for å sende noe i retur, og for å hente pakke. "Skal jeg signere? Skal du se ID?" spurte jeg da jeg fikk pakken. "Neida, du trenger ikke," sa hun. Det er en sånn type pakke hvor du egentlig skal vise ID, hvilket betyr at jeg er der så ofte at de kjenner meg igjen. Morgendagen er dedikert for å bruke tid med besøkende. Det vil si Lynx og co (fordi jeg brukte mandagen på bryllups-relaterte ting, jobbet tirsdag og i dag), og Ale. Planen er at jeg skal sove over hos Marble et par døgn. Hvor mange blir vel litt opp til hva jeg føler for. Det viser seg at lønningen min stemmer, så nå skal jeg bestille meg koffert. Min belieber friend snakket om at hun hadde lyst på packing cubes. Kiwi var veldig takknemlig for de da vi var ute og reiste. Jeg sier bare at livet består av livet før packing cubes, og livet etter. Det kan skyldes at jeg har denne innstillingen fordi jeg ofte er på reisefot. Jaja. Yay for ny koffert!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar