onsdag 29. november 2017

I've been by myself all night long, hoping you're someone I used to know

Jeg dro på juleshopping uten å ha spist lunsj i dag, og jeg var ikke hjemme før i tre-tiden. Det anbefales ikke. Vi ble ferdig på skolen før lunsj, så jeg glemte av å spise da jeg gikk for å finne en jakke til broderen. Jeg klarte ikke å krysse av alt på listen min-- alt jeg skulle gjøre, fordi jeg innså at jeg ikke klarte å bære såpass mye. Så det får heller gjøres en annen dag. MEN jeg har faktisk ordnet fire julegaver i dag, deriblant jakken til broderen. Jeg må innrømme at jeg ikke helt er fornøyd med den, men jeg har vært innom såpass mange butikker (og sentere) for å lete, så tilslutt orket jeg ikke mer. Det skal sies at jeg er ganske kresen, antakeligvis i større grad enn Lumba. Samtidig har jeg så lite kjennskap til hva han liker i f.eks. snitt på klær, om han i det hele tatt har en særlig formening. Jeg tror at uansett hva jeg hadde gått for, så hadde det ikke blitt helt riktig. Men nå er den kjøpt, og jeg orker ikke å tenke mer på det. Jeg er glad for at jeg har fått ordnet såpass mange gaver, og jeg er omtrent ferdig med alle som må sendes i posten. Har ikke pakket de enda, så det gleder jeg meg til å gjøre i morgen. Jeg sov ikke like lenge som jeg hadde ønsket i natt, fordi jeg nektet å legge fra meg fanfictionen som jeg hadde startet på i går kveld. Akkurat nå kjenner jeg på lite søvn og en travel dag i hodet. Skulle aller helst lagt meg i sengen og slappet av, men jeg er nødt til å lese ferdig kapittelet med vitenskapsfilosofi. Deretter, ja, da er det kanskje natta for meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar