fredag 5. juni 2015

kan du si te mæ ka æ ska gjør førr at du ska bli som du va før

I går spiste vi på Südøst for å feire Sugar som fyller år på kommende søndag. Jeg hadde på en kjole som min mor brukte da hun var på min alder, og kritthvite Converse som jeg har brukt 1-2 ganger før jeg brukte de i år. De er faktisk ett år gamle, men samtidig splitter nye. Maten var ufattelig god, og servicen nesten bedre (bare nesten). Jeg og Marble ble enige om at det faktisk var den beste servicen vi hadde opplevd. Sugar fikk kake-fyrverkeri uten at vi trengte å spørre om det, og jeg var den eneste som sang bursdagssang. Men jeg holdt det ut til slutten! Jeg skrev en rap til Sugar, som jeg personlig syntes var genial selv om jeg ikke kan rime. Om jeg var komponist kunne jeg kanskje lagd en ordentlig melodi, men jeg er faktisk bare en sykepleier. Ha, ha, ha. Etter middag gikk vi oppover Grünerløkka og utforsket. Marble og jeg fikk endelig se Munchies i det reelle livet, og det minner meg på at jeg må dra henne med for å spise burger der. Sugar dro oss med inn på en bar som jeg er sikker på at jeg aldri hadde tatt et steg i på mitt eget initiativ. Jeg, Kiwi og Marble dro inn til Oslo tidligere, fordi jeg måtte levere bøker, og vi hadde et par ærender å gjøre. Vi stod i kantina og nøt våre kanskje siste minutter på den skolen. De som satt i kantina så rart på oss, tenkte sikkert "hva i helvete?". Noen satt på vår faste plass, men det er greit, vi sa adjø til den forrige gang vi satt på skolen. I morges våknet jeg med en vond hals og et ønske om at noen som kunne gi meg litt Xylocain. Halsen har blitt noenlunde bedre nå, etter et par Repsils og to kopper te. I dag skal jeg og min belieber friend utforske byen. Jeg skulle i utgangspunktet hente alkohol og noen saker hos henne, ettersom jeg la det fra meg der på tirsdagen. Men vi har bestemt oss for å utnytte finværet og gjøre det om til en oppdagelsesferd. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar