søndag 7. juni 2015

I got you addicted to trying to be bulletproof, but you have too much to lose

Innen jeg begynte å rydde rommet i dag, innså jeg at det var for sent å starte å reorganisere tingene mine. Det har tatt meg tre år å bli ferdig med bacheloren min, og i løpet av de tre årene har jeg samlet opp en del saker, som jeg ikke ser behov for nå. I tillegg føles avslutningen av denne utdannelsen som en begynnelse, og jeg klør etter å starte på nytt på en slags måte. Du lukker èn dør, og åpner en annen. Det var faktisk ikke før i dag at det gikk opp for meg at jeg faktisk er sykepleier denne sommeren. At jeg har et stort ansvar, og at jeg er nødt til å forberede meg pronto! Det er faktisk en rekke e-læringskurs som venter på meg, hvilket jeg blir nødt til å fullføre i løpet av de neste dagene. Siden jeg har valgt å gjøre det travelt for meg selv, så er jeg nødt til å gjøre en rekke ting de kommende dagene. Da er planlegging det beste verktøyet! Dagen har hovedsakelig blitt tilbrakt i sengen i håp om at ro skulle skynde prosessen av å bli frisk igjen. Nesen er rød, men ikke like rennende. Ørene er litt tette, og koordinasjonen er ikke på topp, men det ser lysere ut! Jeg ble spurt om å være fadder for min andre nevø. Jeg mistenker at det var grunnet at Lumba takket nei, for jeg er allerede fadder til nevø numero uno. Men da vil jeg i hvertfall ha to fadderbarn i løpet av august. I løpet av de siste 26 timene har jeg lest to fanfiction på 2000 s. hver på iBooks. Du vet type krim-handling, de er spennende. Begge tilhører en trilogi, og jeg planlegger å lese resten i løpet av de neste timene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar