søndag 21. juni 2015

I was a rolling stone, rolling my way along till you came and made sense out of everything

Jeg har fått meg myggstikk på leggen. Det har selvfølgelig ført til opphovning som ligner på en pukkel. I går var jeg med Oyster. Det har vel gått ca. en måned siden jeg sist så henne, så jeg tenkte det var på tide. Og jeg har innsett at jeg bør utnytte mine fridager. Vi møttes på senteret, der jeg endte opp med å kjøpe en kjole. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å kjøpe noe, men jeg hadde sett på kjolen i over en måned nå. "Den er basic," sa Oyster til meg da jeg stod og lurte på om jeg skulle kjøpe den eller ei. Nærmest alt jeg kjøper er basic. Det gjør at jeg kan kombinere plaggene mine utallige ganger. Så jeg endte opp med en ny kjole. Før vi la merke til det, begynte senteret å stenge. Jeg sa til Oyster at hun skulle "chugge" burgeren sin, som om det er mulig. Vi kjøpte oss litt snacks fordi det var lørdag. Både Mars og Monchita hadde tenkt i den samme retningen, så alle hadde kjøpt inn til en ordentlig lørdagskveld. Vi endte opp med å se på Kingsman etter at Oyster brukte sin veto og sa nei til The Maze Runner. Endelig fikk jeg se på filmen jeg har hatt lyst til å se på i flere måneder. Sugar kommenterte for noen uker siden at den ikke var så bra, så jeg hadde liksom ikke all verdens forventninger til filmen, Jeg syntes den var bra. Litt uventede vendinger, og mye humor. Favoritt-sitatet fra filmen må være: "I'm a Catholic whore, currently enjoying congress out of wedlock with my black Jewish boyfriend who works at a military abortion clinic. Hail Satan, and have a lovely afternoon madam". Jeg spiste nesten en halv pose reke-chips, et stykke ostekake, og fire biter mørk sjokolade fylt med sjokolade mousse. Vi endte opp med å se Frozen halvveis fordi lillebroren til Oyster og Mars ønsket det. Jeg har sett Frozen totalt en gang, men jeg har sett starten av Frozen sikkert fem ganger. Jeg, Oyster og moren hennes satt oppe til 1:30 kanskje, og bare pratet. Et av temaene var vann. Oyster og jeg gikk for å legge oss rundt den tiden, og jeg tror vi sloknet 2:00? Jeg husker ihvertfall at med en gang Oyster slokket lyset, ble jeg plutselig veldig trøtt. Vi stod opp 11:30 i dag, og jeg fikk Oyster til å smake på kaviar på avokado på toastet brød. Tror det var en suksess! Vet ikke helt hvor jeg har fått kombinasjonen fra, om jeg har sett noen andre gjøre det, eller om jeg bare begynte med det selv. Men det er hvertfall veldig godt i min mening. Dro hjem etter to runder kortspill fordi jeg måtte rydde. Søndag, vettu. I morgen skal jeg henge litt med Sugar på et kurs i hensyn til jobben, så det blir fint for hun har jeg ikke sett på mange dager! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar