tirsdag 30. juni 2015

Gonna wear that dress you like, skin-tight. Do my hair up real, real nice

I dag våknet jeg 6:00 til tross for at jeg hadde fri, men etter å lese fan fiction til klokken ble 8:00, sov jeg til 10:30. I den tidsperioden jeg var våken, fikk jeg en melding fra posten om at kofferten min hadde kommet. Det var for tidlig til at jeg kunne vise noe glede, og da jeg våknet ordentlig, var jeg ikke helt sikker på om det var virkelighet eller en drøm. Det viste seg å være virkeligheten. Og her er den i "midnight navy". Hentet den fra posten, og lurte litt på hvordan jeg skulle bære en så stor pakke hjem. Heldigvis veier kofferten veldig lite, så det gikk veldig fint. Det første jeg gjorde var selvfølgelig å åpne pakken, og deretter kofferten. Jeg var i mitt element, da jeg åpnet de ulike rommene i kofferten. Viste den frem til Monchita, og snakket om ulike kofferter. Og hun sa: "jeg har ikke koffert fetish som deg". Jeg er i hvertfall veldig fornøyd. I dag har vært en ordentlig sommerdag for meg. Har faktisk ligget ute i bikini til tross for store skyer. Temperaturen har vært fin, og det har vært minimalt med vind. Har faktisk fått lest igjennom reiseguiden til Paris. Det er en ny som jeg ikke har lest før, og den fikk meg absolutt til å se frem til Paris i august! Jeg er litt redd for å være på Tumblr fordi det er så mange Teen Wolf spoilere. Ah, jeg har så lyst til å se på den nye episoden! Det er det vanskelige med å følge med på amerikanske tv-programmer-- må vente så lenge til jeg kan se på. Dette er kanskje en av grunnene til at jeg ikke ser på tvserier til vanlig. Har ikke tålmodighet til å vente på neste episode. Takk MTV, kan se på #WolfWatch men ikke selve Teen Wolf. Gjør ting litt baklengs jeg, hvem sier at du skal følge alt i en kronologisk rekkefølge? Ikke jeg. Fridagen er straks over, og jeg skal snart legge meg. Men først skal jeg faktisk se på #WolfWatch fordi jeg har savnet Teen Wolf altfor mye. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar