fredag 28. august 2015

there's truth in the darkness we find

Det er rart, men ofte vet du ikke hva du har før det er borte. Og livet snus på hodet raskere enn du vet. Jeg ble litt tatt på sengen i dag, og fikk kjenne på nettopp dette. Det var ikke engang en realitet, men bare den hypotetiske ideen om det fikk tårene til å renne lenger enn forventet. "Dette er latterlig," sier jeg til meg selv, hikstende. Men vi er jo alle latterlige, vi mennesker, ulogiske. Kanskje derfor vi gjør så mange feil. I dag så jeg på Teen Wolf, i stuen. Og jeg er så glad! Endelig skjer det noe med alle løstrådene, de faller sammen. Det var en liten lettelse, selv om jeg venter spent på hva som skjer videre. Jeg må innrømme at jeg ble veldig overrasket og lykkelig av ulike årsaker. De siste døgnene har jeg hørt på Gabrielle Aplin stortsett hele tiden. Hun kommer med et nytt album den nærmeste fremtiden, og det høres bra ut, til tross for et stort skift. Hun har alltid vært en talentfull låtskriver. Det er litt artig, at jeg har faktisk fulgt flere artister fra Youtube til de har fått platekontrakter og virkelig kommet seg langt. Det viser seg at noen ganger så går det faktisk om man virkelig ønsker det. Solen har endelig tittet frem etter en uke med regnvær, og ironisk nok reiser jeg til et annet regnvær for helgen. God helg. I morgen skal jeg huske å spise sjokolade, da jeg stadig glemmer det vekk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar