søndag 27. november 2016

fingers on my buttons and now you're playing, master of anticipation

Når jeg ikke har sovet på en stund, har jeg en tendens til å "se" merkelige dyr i hagen. Jeg har blant annet "sett" en ape i epletreet, og en flaggermus utenfor soveromsvinduet. I går hørte jeg på det nye albumet til Little Mix mens jeg spiste middag. Det ble nesten litt sånn sittedans, og jeg liker det meste. Føler at det har en sånn "empowering" følelse over det, og det er jeg absolutt med på. Det er likevel noen sanger som jeg tenkte nei til med en gang-- flere enn jeg trodde. I dag er det første advent, jeg har hørt julemusikk utenifra. Usikker på om det kommer fra kirka, eller om det er noe grantenning. Uansett, det var en veldig hyggelig overraskelse. Mamma kom med en haug gamle fotoalbum med bilder fra barndommen. Jeg er kanskje ikke så stor nå, men jeg var en stor baby, er faktisk den største av fem barn. Nå sitter jeg og ser på håndball, hvilket nesten "skriker" jul for meg. Det er første kampen jeg har sett med de nye rekruttene. Det har jo vært en gradvis utskiftning de siste årene, men i år føler jeg at det kun er nye. Det er absolutt nødvendig, men det er kjipt når en blir glad i spillere, også får inn spillere som ikke er helt der ennå. Mens forventninger tidligere har vært gullmedaljer, så er forventningene mine ganske lave nå. Det høres jo absolutt ikke særlig bra ut, men det blir jo veldig spennende å se hvordan jentene utvikler seg.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar