torsdag 24. november 2016

you with the sad eyes, don't be discouraged

I dag var en litt sånn treat yo self dag. Spiste Coco Pops til frokost, noe jeg ikke har gjort på årevis. Forrige dagen så lå jeg nemlig og dagdrømte om mat, hvilket jeg har en tendens til å gjøre når jeg er sulten-- og da tenkte jeg på frokostblanding. Har også gjort en hel del online shopping, ettersom morgendagen stortsett går til jobb og forberedelser til jobb. Det er tross alt forbrukerens drøm denne helgen, på bakgrunn av Amerikanske tradisjoner. Det frister uansett veldig lite å dra på et kjøpesenter som jeg vet garantert vil være stappfullt av mennesker. Grøsser nesten av tanken. Jeg forsøker å ikke bidra særlig til bruk-og-kaste samfunnet, så det er sjeldent jeg kjøper ting jeg vet jeg ikke skal bruke igjen og igjen. Denne gangen handlet shoppingen hovedsakelig om julegaver. Det er slutten av november, og jeg har faktisk ikke fullført en eneste julegave, hvilket føles veldig merkelig. Det blir nok endret når helgen er omme. For da skal jeg helst kjøpe alle gaver til nevøene, før min mor reiser til Lynx og co. Blir også min første mulighet til å bruke årets julepapir! Min mor er egentlig nettopp blitt frisk etter å ha hatt bronkitt, men broren min begynte å snufse og hoste rundt mandagen. I går våknet jeg med en sår hals, og innen jeg skulle legge meg, hadde jeg rennende nese og nøs en hel del. Nå har jeg heldigvis ikke særlig sår hals ettersom jeg har dyttet i meg halspastiller og flere liter te. Men nesa renner, og om jeg er heldig, så blir det vel en hoste på meg også. Forkjølelser er en av de mest irriterende tingene jeg vet om, men de må liksom skje uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar