tirsdag 15. november 2016

you left this town, with your windows down, and the wilderness inside

Det er fullmåne tror jeg. Vet ikke om det er supermånen som det har vært snakk om, men den er hvertfall ganske skinnende. Synes det er passende med tanke på at det er premiere på Teen Wolf i dag. Jeg er og har vært vemodig til premiere, rett og slett fordi det er starten på slutten. TV-serier kommer og går, og dog jeg sjelden ser på tv, så har jeg hatt en rekke favorittserier. Deriblant Ugly Betty som jeg så på tv i dag-- kan huske at jeg alltids satte meg foran tv'en i god tid før sendetid. Det er alltids trist når et program tar slutt, du må liksom ta farvel med karakterene. Jeg hater å ligge i vent på noe jeg gruer meg til, det ødelegger evnen min til å leve i nuet. I dag våknet jeg av alarmen min, og følte meg veldig trøtt til tross for adekvat lengde i søvn. Våknet innimellom, kanskje det skyldes det. Det har vært en langt mer produktiv dag enn gårsdagen, og jeg gjennomførte dagens gjøremål. Tok en tur innom butikken, og i dag fikk jeg brukt joggeskoene mine ettersom regnet har vasket bort snøen. Det var veldig deilig ettersom jeg har klart å få et gnagsår over hælen. Jeg er noe usikker på når det oppstod, men det var enten siste dag i London, eller dagen etter. Tror det var sistnevnte. Det er noe problematisk fordi jeg ikke kan bruke enkelte sko. Uansett, jeg gikk fra butikken uten spiralloff fordi jeg ikke kan tillate meg selv å spise såpass mye loff. Her om dagen satt jeg faktisk og tenkte på brød. Seriøst. Hvis det hadde vært en t-skjorte med brød avbildet, da hadde det vært en perfekt julegave til meg. Jeg fant også tidenes video i dag, en sims versjon av Kim, Kanye og Taylor dramaet. Noe av det morsomste jeg har sett på lenge. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar