fredag 11. november 2016

you could kiss my lips a thousand times and they would never dry

Lønningsdag må vel bety shopping (og betale regninger). Var ihvertfall det jeg bestemte meg for, og jeg syntes at jeg dro tidlig. Men kanskje ikke tidlig nok. Mitt lokale senter var ganske fult allerede, noe som antakeligvis skyldes gode tilbud i dag. Jeg var hovedsakelig på utkikk etter et par basics til vintergarderoben, og jeg visste at jeg skulle ha meg en varm og god cardigan samt basic gensere. Sistnevnte vil si sånne tynne gensere som du bruker under andre plagg. Jeg ville også kjøpe meg en genser, men den jeg så etter var verken i min størrelse eller riktig farge. I stedet fant jeg en annen genser/jakke som jeg ble litt forelsket i. Jeg lot den faktisk bli igjen, fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for om den var tidløs nok. Prøvde også på vintersko, men det er tilsynelatende ingen som tar inn den typen sko jeg ønsker. Er visst ikke så trendy, jeg. Tenkte faktisk på det i hensyn til London-shoppingen, at nærmest ingenting tiltalte meg. Alt virket så "ungt" (herregud, du er tjuetreeee), og jeg har egentlig forbipassert en viss lengde på skjørt og kjoler. Det er jo en del mønstre og spesielt former på sko som minner meg om barokken for tiden. Men dog jeg er glad i barokken når det gjelder stoler, så er jeg litt usikker på om jeg også er det når det gjelder klesmote. Jeg benyttet meg av tilbud ved å kjøpe sjampo og balsam som var på tilbud. Ellers kjøpte jeg de avbildede trærne som jeg synes er fantastiske. Har i utgangspunktet tenkt til å ha de på stuebordet når desember omsider kommer, men de passer seg utmerket i vinduskarmen min. Det begynte å føles litt som juleshopping da jeg gikk for å se etter årets julepapir. Dessverre var ikke papiret som jeg hadde sett for meg i butikk, så jeg gikk videre. Men jeg kjøpte med meg juleservietter og "candy canes" til juletreet når den tid kommer. Det begynner å komme seg, nå får jeg bare håpe at det blir julestemning i år. Da jeg kom hjem fra shopping, hang jeg opp klær som hadde vært i vaskemaskinen. Det var en overraskelse da jeg så at min tidligere "oversized" t-skjorte plutselig var på størrelse med en crop-top. Jeg måtte le fordi det fikk meg til å tenke på lin t-skjortene til Kiwi som krympet gradvis da vi var ute og reiste. Det var kun den ene t-skjorten som hadde krympet, hvilket er irriterende. Men det blir da spennende og se hvordan den passer nå. Morgendagens planer er litt sånn vague, men det vil vel gå som det går. Det som er ganske garantert, er at jeg ser min belieber friend. Har også lagt planer for neste helg, som innebærer Star Trek med Oyster. Filmen kommer ut på DVD på mandag, men jeg skal faktisk vente såpass lenge. Gleder meg veldig, til tross for at Oyster faktisk har sett den allerede. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar