tirsdag 19. september 2017

Oh, the devil's inside. You opened the door, you gave him a ride

Jeg er så nærme å være ferdig med oppgaven. Det eneste som gjenstår er å se igjennom at alle kildehenvisninger stemmer, og om det er behov for å endre på ord. Jeg er relativt fornøyd med innsatsen, men jeg er ikke helt fornøyd med oppgaven. Det vil jeg riktignok skylde på oppgaveteksten og hvordan vi har fått beskjed om å bygge opp oppgaven. Det er forvirrende når man får opplæring i noe, også senere får beskjed om å gjøre det annerledes. Gir ikke mening, men sånn er det. Jeg har også innsett at jeg er ganske mye mer avslappet til karakterer denne gangen? Det viktigste for meg er å bestå. Er det trist hvis jeg forventer en D? I utgangspunktet skulle jeg ha tatt en tur til skolen, dratt til butikken, hentet den nye kåpen, trent. Men kroppen har vært litt merkelig i dag, følte meg litt uggen. Jeg får heller starte på nytt i morgen, med en kropp som forhåpentligvis føler seg mye bedre. Ettersom jeg faktisk har brukt stortsett hele dagen på eksamen, så skal jeg ta fri resten av kvelden. Tror det er ganske opplagt hvor lei jeg er av dette. Veldig klar for en gin russian. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar