fredag 17. juni 2016

I listen to the words, but no words will ever do

Erm, jeg har bestilt meg nye sko. Som om det ikke var nok med gårsdagens kjøp. Tja, jeg har bestemt meg for at lunarglidene mest sannsynligvis skal returneres. Det er bare noe med at jeg ikke er vant til hvordan modellen sitter på foten min. Zoom votero, derimot, er så lik pegasus zoom, at de ikke irriterer meg. Og dessuten, har jeg ikke sånn veldig lyst på lunarglidene, så da virker det ganske dumt å eie de? Jeg liker ikke tanken på å ha ting i min garderobe som jeg vet jeg ikke kommer til å bruke særlig ofte. Må vel bare dra meg tilbake til senteret den kommende uken. Jeg kunne kjøpt meg tusen par sko tror jeg, min guilty pleasure. Huff da. Jeg våknet relativt tidlig i dag, la meg rundt midnatt i går. Usikker på om det var stemmene fra familiemedlemmene mine, eller lyden av graving utenfor som vekket meg. Uansett våknet jeg, men lå i sengen i flere timer før jeg dro meg ut av den. Det er tross alt en av mine favoritt-ting, å ligge i sengen. Så når jeg har fri, så må jeg jo gjøre det. Det har regnet i dag, så jeg har holdt meg inne. Lest fan fiction, og bare slappet av. Tok en liten nap i stad, fordi jeg satt og duppet av foran pc'n. Er ganske sikker på at jeg fikk nok timer søvn, men var visst ekstra trøtt. Så jeg sovnet i en halvtime, før jeg våknet av alarmen min. Gikk ned trappen og fant fremmede mennesker i stua. Gikk tilbake til rommet mitt, men stoppet innom rommet til Monchita. Hun har vært i Sverige i dag, så kjøleskapet er blitt fylt opp med brus og cider. Nå så jeg nettopp en liten hund. Usikker på om det var en valp eller ei, men den så veldig søt ut. Har akutt lyst til å klappe og kose en valp. Åh, bare tenk deg å sitte med en rekke valper. Sovende valper. Akkurat nå er det drømmen min. Nå skal jeg hovedsakelig se alle Youtube videoene jeg har gått glipp av/ikke hatt energi til å se på denne uken. Også håper jeg å få trent noe. God fredag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar