tirsdag 14. juni 2016

you had your fun, now the party's done

Gårsdagen bestod vel egentlig bare av en treningsøkt, før jeg dro innom jobb og deretter til byen. I byen møtte jeg Kiwi og Sugar som satt og spiste burger. Jeg derimot, spiste intet, men nøt det fine været. Kiwi og jeg diltet etter Sugar som "slavene" hennes. Skulle til å skrive at dersom det finnes en stilling som shoppingpartner, så kan jeg ta den. Men jeg er dårlig på å gi råd når det gjelder klær og lignende. Samtidig eier jeg ikke armmuskler. Sugar viste meg tidenes vakreste bomberjakke. Vi stod og siklet en stund, før vi endelig gikk videre. Mens jeg og Kiwi stod i juice-kø, forlot Sugar oss. Vi gikk videre til konsertlokale med juicene våre, men bestemte oss for å sette oss et annet sted for å vente. Det var tross alt ganske lang tid til lokalet åpnet. Etter å ha sittet i solsteken i lang nok tid, gikk vi for å stelle oss i køen som hadde blitt betydelig lenger. Den var egentlig lang fra før av, og det ble bare flere. Det var kanskje ikke så overraskende at de fleste var yngre jenter. Forresten, vi skulle på Little Mix konsert. Jeg har egentlig ikke hørt så mye på de nye albumene, ikke i det siste heller. Konserten har nesten gått litt i glemmeboken, men vi kom inn på lokalet. Løp på do, jeg stod nesten avkledd mot en dør, mens Kiwi fikk tisset i fred. "Tenk om noen hadde åpnet døren nå. For et merkelig syn". Jeg var nesten avkledd fordi jeg hadde på meg en jumpsuit, og da må du ha hele tingen av for å kunne gå på do. Uansett, vi fikk oss gode ståplasser også ventet vi. Det var mye bra musikk i forkant av konserten, mye som fikk alle i gang. Supporten var også veldig flink. Kiwi mente hun var veldig Tori Kelly -ish. Jeg sier meg ikke uenig i den. Etter Friends sangen og andre festlige sanger, kom jentene endelig på scenen. Det var tidenes sjokk, for jeg hadde ikke forventet min egen reaksjon. Det føltes ut som om jeg var fjorten år, og hadde fulgt Little Mix i lang tid. Følte meg litt star-struck, de var så nærme. Fy søren så bra konsert. Jeg hadde det veldig bra, Kiwi og jeg danset som om vi skulle vært ute på byen. Jeg sang med til enhver sang, mistet litt stemme innimellom. Og mest av alt nøt jeg virkelig konserten. Jentene synger kjempe bra i tillegg til at de virkelig danser. Jeg ble overraskende nok mest trollbundet av Jesy. Vet ikke hva det var, men det var hun øynene mine fulgte mest. Altså, jeg hadde det bare sabla bra. Aldri vært med på noe lignende. Vi nærmest løp ut av lokalet to sekunder etter at de endte sin siste sang. Jeg var hjemme rundt midnatt, også sovnet jeg ikke så lenge etter. Jeg kjente likevel at jeg gjerne skulle hatt litt ekstra timer i dag, da jeg stod opp og gjorde meg klar for jobb. Det er merkelig å være tilbake, venne meg til rutinene og de kjente fjesene. Heldigvis var det en veldig rolig vakt. Var likevel sliten etter jobb og satte meg i sofaen en stund, før jeg var avgårde igjen. Kom hjem i 21-tiden, og nå er det sengetid igjen. I morgen venter jobb igjen, og forhåpentligvis en avslappende dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar