torsdag 16. juni 2016

just the two of us and no sheets

Jeg har kjøpt sko. Gått rundt på jobb og tenkt at jeg ville kjøpe meg nye joggesko, og ville i utgangspunktet kjøpe samme modell som jeg har. I stedet for pegasus zoom (de jeg har), gikk jeg for lunarglide og zoom vomero. Det skal sies at jeg ikke har gjort en eneste bit research angående skoene, så jeg er noe usikker på hvor bra kjøpet var. I tillegg brukte jeg ikke så lang tid før jeg kjøpte de. Og det føles litt ubehagelig å bruke så mye penger om gangen, er ikke noe jeg gjør ofte. Skulle jo egentlig bare kjøpe ett par? Vet ikke helt om jeg skal returnere ett par, eller om jeg bare skal tenke "treat yo self". Tiden vil vise. Jeg sov faktisk igjennom hele natta, inntil noen minutter før alarmen min gikk av. Ene pasienten min spurte hvordan det gikk med meg i dag, og da ble jeg faktisk stående og si "jeg har det faktisk veldig bra". Jeg var helt genuin, for jeg følte meg våken for første gang på et par dager. Vi var relativt tidseffektive på jobb i dag, og jeg fikk til så mye-- ting som går den ene dagen, eller ikke går den andre dagen. Så jeg regner dagen som en god dag. Satte meg i sofaen da jeg kom hjem, også la jeg meg i sengen etterpå. Det var like før jeg sovnet, men hadde jo bestemt meg for å kjøpe sko, så da dro jeg på meg klær og gikk ut i varmen. Kom hjem med to par joggesko, epler og friskis. I morgen har jeg heldigvis fri, så tror jeg skal sove litt lenger enn jeg har gjort de siste dagene. Det blir utrolig deilig. Også gjenstår det egentlig bare jobbhelg før jeg har fri neste uke! Nå sitter jeg egentlig bare og leser Harry Potter fan fiction, min nye favoritt fandom. Tar en pause fra Teen Wolf, fordi det føles ut som om jeg har lest alt bra, og fordi det minner meg på den kommende sesongen av Teen Wolf og usikkerheten rundt om Dylan O'Brien faktisk er med i sesongen. Jeg blir knust om verken Derek eller Stiles er med i Teen Wolf. Da tror jeg faktisk ikke at jeg kommer til å være noe interessert i å fortsette å se på.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar