onsdag 15. juni 2016

you've got 99 problems and all of them dreams

Sitter her og tenker på at jeg bør trene før jeg hopper i dusjen. Det er planen, men motivasjonen er på bånn fordi jeg ikke har noe energi. Jeg håper og tror at det skyldes at jeg har hatt travle dager etter hverandre, og at det ikke bare er fordi jeg har startet på jobb igjen. Det er så slitsomt å være utslitt. Jeg har riktignok hatt noe dårlig søvn, våkner innimellom og lurer på hvor lenge jeg har sovet. Regner med at det blir sånn, inntil jeg har blitt vant til rutinelivet igjen. Det var enda en rolig dag på jobb i dag, men kjente jeg har vært nesten halv-zombie mye i løpet av dagen. Mye går på autopilot, og for det meste har jeg "resting face" fordi det er slitsomt å bruke ansiktet. Jeg hadde ikke sett på værmeldingen i dag, og hadde egentlig forventet likt vær som gårsdagen. Fikk meg sjokk da det både var temperaturfall og regn da jeg gikk ut av døren. Traurig, dog ikke for de tørre plenene. Også vil vi helst unngå skogbranner. Jeg var heldig med at det ikke regnet like mye på veien hjem fra jobb. La meg i sofaen en stund, før jeg endelig dro meg opp på rommet og gjorde unna et par ting som jeg har hatt på min mentale gjøremålliste. Nå har jeg ikke andre unnskyldninger enn at blæra er full. Den skal tømmes, også skal det trenes. Dagen virker kort, og jeg har vært sliten for det meste av dagen. Det har regnet og jobb-skoene mine stinker. Alt i alt så kunne dette passere som en dårlig dag, men det er en dag jeg har overlevd. Og noen ganger (mange ganger) så synes jeg det er alt du kan forlange av deg selv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar