torsdag 16. mars 2017

I need to make it on my own, but I don't wanna grow up. We can stay forever young

Jeg skulle hente en vognpose for søsteren i dag. Eneste jeg visste var hvor og når jeg skulle møte denne personen med vognposen. Jeg hadde et telefonnr, men ingen anelse om navn eller utseende. Det er en spesiell følelse å vente på en person som du ikke vet noe om. Annet enn å hente vognposen, har jeg brukt en del av dagen på å rydde. Facetimet Lynx og co. Snakket med den yngste nevøen min som stirret mot meg, men så ut som et spørsmålstegn. Viser seg at de ikke kunne se meg, så det forklarte saken. Lagde middag mens jeg så på Sherlock Holmes, hvilket jeg må innrømme er imponerende laget. Jeg hadde latterkrampe da jeg så en versjon av fan fiction-- jeg kan absolutt se hvorfor mange velger å skrive om Sherlock og John. Det får meg til å lure på om det kun er denne versjonen av Sherlock Holmes som spiller såpass mye på forholdet mellom de to. Jeg har pakket ferdig, sånn ca. Var litt vanskelig å pakke med tanke på vær og aktiviteter, men gjorde mitt beste. Mangler bare de tingene som ikke kan pakkes før jeg reiser. Vurderte å dra med meg det store kameraet mitt, men det skal regne såpass mye at jeg ikke kommer til å dra frem kamera uansett. Får ha med meg det lille kameraet mitt som kjennes så fremmed ut i hendene mine disse dager. Sist gang det var i bruk var faktisk forrige besøket mitt i Bergen. Den gangen dro jeg også uten speilrefleksen. Det er noe befriende med å reise med så lite som mulig også. Klarte å motivere meg nok til å trene i kveld. Feiret det med en liten skål tress-is, bare sjokolade og vanilje selvfølgelig. Det smakte himmelsk. Tror jeg skal bruke resten av kvelden til å lese. I det siste har jeg lagt meg til veldig fornuftige tider, men da har jeg også en tendens til å våkne veldig tidlig også. Har ikke noe imot det-- det forlenger tross alt dagene mine. Ses om et par dager. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar