torsdag 7. januar 2016

I don't understand, just how your love can do what no one else can

I dag var min far så generøs at han kjørte meg til jobben. Må innrømme det å forlate sengen for å gå ut i -15 grader var noe av det minst fristende jeg har gjort. Når snøen glitrer som diamanter, da vet jeg at det er kaldt. Er bare takknemlig at jeg ikke bor i nord, hvor det har vært -40. Det er som om hele avdelingen er klar over at jeg og Kiwi reiser, og jeg blir alltid spurt "når reiser dere". Også må jeg ramse opp alle stedene vi skal reise, for det er jo vanskelig å huske. Jeg husker knapt selv. Det fine med kulden er at jeg gleder meg så inderlig til å ligge i solen og varme meg. Treningsgleden har plutselig dukket opp, og jeg utnytter det så lenge jeg kan. Jeg bestemte meg for å gjøre 20 knebøy hver dag, som en slags måte til å få meg over kneiken. For når jeg først gjør knebøy, har jeg lyst til å gjøre mer. Tror treningsgleden ble inspirert av å se på alle yoga-menneskene på Instagram feeden min. Også er de så positive og oppmuntrende. Målet mitt om å forsøke å lære meg å stå på hendene ligger fortsatt på fatet mitt, men jeg innser at jeg trenger litt armmuskler og bedre balanse, og mer øving. Har startet med forsøk på å stå på hodet, slik at jeg blir vandt til følelsen av å være opp-ned. Etter jobb i dag, trosset jeg været for å kjøpe laks. Ja, og så klart sjokolademelk. Og pølser! Du vet når du legger deg akkurat i det du er på kanten til å bli sulten? Vel, da ligger jeg ofte og drømmer om mat. Så i dag dro jeg innom matbutikken for å kjøpe de tingene jeg drømte om. Sendte en snap til min belieber friend, hvor jeg sa at jeg føler meg utro når jeg spiser wienerpølser uten henne. Har vennet meg til at jeg spiser de med henne, og nå synes jeg det er rart å spise de uten henne. Fikk broren min til å smake med rekesalat i dag. Jeg fikk til og med sett på håndball i dag; Norge mot Frankrike, menn. Jeg hadde egentlig innstilt meg på at Norge skulle tape, og at de skulle spille en grei kamp, men bli slått på slutten. I stedet ble det faktisk en spennende kamp. Jeg, ah, tror jeg er langt på vei til å bli en mannehater. Hvorfor er så mange av dem idioter? Det går liksom nesten aldri en dag uten at jeg ser bevis på at menn er idioter. Passende at Miley Cyrus synger "and the 7th thing I hate the most that you do; you make me love you" gjennom høytaleren min nå. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar