mandag 4. januar 2016

My lungs still breathe, my mind still fears. But we're running out of time, oh, the echoes in my mind cry

Jul er over liksom, men det er nå vinteren har kommet. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at mandag, ja da skal jeg gjøre alt jeg hadde lyst til over helgen. Hadde liksom så mange planer, og skulle stå opp tidlig. Satte alarmen på klokken ni, men var ikke ute av sengen før klokken var tolv. Det skal sies at jobb var slitsomt i helgen-- hadde ikke helt vendt meg tilbake til en god døgnrytme. Jobbet dagvakt etter en kveldsvakt. Ble vekket tidlig dagen jeg skulle på kveldsvakt. Ja, det var liksom en hel masse som gjorde at akkurat denne helgen ble litt tyngre. Så da jeg kom hjem i går, var jeg sånn og si sengeliggende, inntil jeg bestemte meg for å spise, for å så tilbringe de neste timene i sofaen og se på Midsomer Murders. Da jeg skulle legge meg begynte jeg selvfølgelig å se etter kjoler til bryllupet til min belieber friend. Typisk. Det betyr at alle planene mine for i dag ikke ble slik som jeg hadde sett for meg, og jeg nekter å gå ut at huset, så det er fint. Jeg hørte på Running With The Wolves av Aurora, og det minte meg på at Teen Wolf starter igjen i morgen! Jeg må innrømme at jeg ikke har lengtet etter serien, slik som jeg tidligere har gjort. Tror jeg har fylt tiden godt med å lese Teen Wolf-fan fiction. Men jeg kjenner at jeg gleder meg til å se hva som skjer videre, selv om jeg ikke savner å ha hjertet i halsen når jeg ser på episodene. Nå skal jeg lage meg mat, for jeg kjenner at energinivået nærmest er på bånn. God mandag.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar