tirsdag 5. januar 2016

Your love, it feels so good. And that's what takes me high, higher than I've been before. Your love, it keeps me alive

Jeg forsøkte å bake bananbrød i går. Jeg ble nok for utålmodig til slutt, tok flere stikkprøver, og pinnen kom ut ren. Men hadde visst ikke tatt nok stikkprøver, for den var absolutt ikke ferdig. Dette oppdaget jeg dessverre ikke før en time og noe senere etter jeg hadde tatt den ut av ovnen. Jeg lagde den til Kiwi, ettersom hun fyller år i dag, og siden vi skulle møtes. Livet har lært meg en litt rar lekse penge, og det er at jeg ofte gjør ting best på første forsøk. Jeg og Kiwi møttes i dag for å gå igjennom visumsøknader sammen, slik at vi kunne få det overstått. "Det føles ut som om jeg sender babyen min," tror jeg Kiwi sa idet vi sendte passene våre til utlandet. Jeg tør ikke å tenke på noe annet enn at det skal gå greit. Vi gikk rundt på senteret sammen, og jeg forelsket meg i en kjole som Kiwi prøvde på. "Den var bare vakker" sa jeg. Hun skal feire bursdagen sin på lørdagen, så vi så etter antrekk til dette. Jeg satt på en benk mens Kiwi skiftet fra skjørt til skjørt. Jeg endte opp med en genserkjole som de fleste ville sagt var altfor casual. Men det har seg slik at jeg liker det jeg liker, og som oftest er det kun det jeg bryr meg om. Jeg har en følelse på at jeg alltid er den som er en kladd for casual til anledninger. Jaja. Vi var på Urban, og mens jeg prøvde på genserkjolen min, spilte høyttalerne sommerlige sanger, og jeg kjente at jeg virkelig gledet meg til å reise. Håret mitt vokser, overraskende nok. Eneste grunnen til at jeg ikke har valgt å klippe det, er fordi jeg ønsker å kunne ha det i en "bun" på hodet når jeg er ute og reiser i varme land. Det er så slitsomt med hår som klistrer seg fast i ansiktet, i nakken. Men jeg kjenner at jeg mer enn gjerne skulle klipt meg like kort som jeg gjorde forrige året. Øyenbrynene mine lever sånn og si sitt eget liv for tiden. Kan si at jeg liker au natural looken for tiden, eller at jeg er lat. Instagram feeden min er full av yoga-mennesker for tiden. Tror faktisk at yoga er noe av det mest fascinerende jeg vet om i treningsverden, fordi det tillater mennesker å få en helt utrolig bra kontroll på kroppen sin. Jeg skulle gjerne klart å stå på hendene i løpet av 2016, og helst noe som ligner dette. Tuller, det kommer aldri til å skje. Men jeg skal absolutt forsøke å lære meg å stå på hendene. Keyword: forsøke. Har hatt en sang på hjernen i hele dag, men ikke skjønt hvilken det var. Fant den til slutt; Turn Me On av Kevin Lyttle. Letingen etter sangen førte til at jeg nå sitter og hører på popmusikk fra 2000-årene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar