mandag 11. januar 2016

some things are meant to be

Det er teit når du har ryddet rommet, kastet søpla, sendt viktig e-mail, lagd ny ukeplan-- og den ene tingen du glemte å gjøre skal ha mer betydning enn alt det du klarte å gjøre. Jeg skriver dette ned som en påminnelse om at jeg skal være snillere mot meg selv. I dag våknet jeg rundt elleve, og jeg sov mellom 11-12 timer, hvilket jeg trengte. Gårsdagen ble i hovedsak brukt på å ligge i sofaen og se på tv (langrenn og håndball), fordi energien var på bånn. Har begynt å sette pris på mannlig håndball, og jeg gleder meg til å følge med videre. Bare synd at jeg skal jobbe når de første kampene i EM skal spilles. Lårene verker til tross for at jeg ikke kan huske jeg danset så mye på lørdagen/søndagen. Men sånn er det, blir eldre for hver dag, og kroppen er i konstant endring. Jeg har inkludert "□ Vitaminer" og "□ 20 knebøy" på min nye 3-ukersplan som en påminnelse. Jeg elsker jo å krysse av ting, så det må da være en liten ekstra glede i livet? Julepynten tok jeg ned på fredagen. Pappa sa på morgenen "kan du ikke ta ned treet i dag?" og jeg ble overrasket over at jeg faktisk sa ja, fordi jeg ofte er den som liker å beholde all pynten så lenge jeg kan. Juletrepynten fra House Doctor, derimot, har bare flyttet inn på mitt soverom. Det var dette coveret av Can't Help Falling In Love som inspirerte tittelen for gårsdagens innlegg. Har vært en favoritt siden jeg fant den, og gir meg alltid frysninger. På lørdagen eller søndagen (tror det var sistnevnte), sa Kiwi til meg at det var 60 dager til vi reiste. Snøen fortsetter å dale ned, og naboen og jeg pratet om snøploger da jeg gikk av bussen i går. Jeg ser helst på sommer-relaterte videoer på Youtube. Det er en merkelig følelse å glede seg sånn, for jeg tror ikke jeg noengang har bestilt en reise så langt i forveien, så jeg har aldri opplevd det å sitte og telle ned i så lang tid. Mandag er en ny start, og planene videre er å rydde og organisere i klesskapet mitt, noe som er "long overdue". God mandag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar