tirsdag 19. januar 2016

It's ok, I know someday I'm gonna be with you

Jeg ble veldig overveldet på julaften da jeg åpnet mange gaver som var mer enn jeg kunne spurt om. Det gikk opp for meg i dag, mens jeg tørket støv i vinduet at jeg ikke hadde åpnet denne "feel good jar" fra Ale. Nå som jeg har lest en lapp, så vil jeg helst bare lese alle. I dag våknet jeg med en mer sår hals enn jeg la meg med. Jinxet meg selv da jeg skrev til Kiwi at "det er bare en hoste". Jeg Facetimet pappa fra sengen. Han satt nede i stua. "Kan du kjøpe meg en pakke Doc?" spurte jeg, med sovemasken halvveis på og ørepropper i ørene. Doc Trippel effekt har vært helten min. Det er typisk at arbeiderne bygger på nabohuset når jeg har nattevakter. Det skjer hver gang. Takk lov for at jeg fortsatt har ørepropper fra diverse konserter og russearrangement. Jeg så på Murders in Somerset som vanlig, før jeg endelig fikk ryddet rommet mitt. Følelsen av å bli kvitt støv er så deilig. Så begav jeg meg ut på prosjekt utdrikningslag for min belieber friend. Bør kanskje ikke prate om det her, ettersom jeg vet hun kan lese det. Men det er viktig for meg at jeg dokumenterer angstnivået. Nå i startfasen, når jeg ikke vet så mye, og har lite oversikt, så er angstnivået på toppen. Imidlertid er jeg veldig glad for at jeg har tatt første steg i dag, for det har vært på hjernen min en stund. Nå har jeg nettopp sett ferdig håndballkamp og Tid for hjem. Jeg pleier ikke vanligvis å se på mannlig håndball, bare fordi jeg aldri har satt meg inn i det. Men så begynte jeg å se på Champions League, og da var det klart at jeg måtte følge med på EM også. Dessuten er det ikke så vanskelig å se på med tanke på at det er mange pene fjes. Og i dag var til og med Thorir der som kommentator? i pausen. Jeg blir overraskende glad av å se Hergeirsson, usikker på hvorfor. Forrige dagen så jeg på en serie av videoer på Youtube som er en satire av flere populære "vloggere", og det var faktisk helt fantastisk. Det heter Vlogvember av Adrian Bliss. Mye humor, men blir faktisk veldig emosjonelt på slutten. Kjente jeg nesten begynte å gråte da jeg så den siste videoen. Det var veldig overraskende, for jeg endte opp med å føle at jeg hadde sett på en sesong av en tv-serie ala The Office. Jeg har tre bøker som venter på at jeg skal lese dem. Dette er en påminnelse på at jeg må slutte å låne bøker fra biblioteket dersom jeg har en bunke hjemme allerede. Også en påminnelse på at jeg er nødt til å lese mer enn ti sider av en bok, for å så legge den fra meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar