torsdag 7. mai 2015

I want you to stay. And if I try my hardest, would you look my way?

I går fikk jeg litt nok av alt, og bestemte meg for å logge av på alle sosiale medier. Det tok ti minutter før jeg hadde trykket meg inn på Twitter to ganger og innsett at jeg hadde logget meg av. Å logge av noe viser seg å være et godt tiltak for meg, ettersom jeg synes det er slitsomt å logge inn igjen. Jeg har merkelig nok satt pris på regnværet de siste dagene. Kanskje det har med mitt ustabile humør for tiden. Men det var veldig deilig å taste på tastaturet med vinduet åpent, varm luft og regndråper som bakgrunnsmusikk. I mens jeg lagde matpakken min i dag hørte jeg på en spilleliste på 8tracks, og det var en sang som gav meg frysninger. Jeg ble veldig overrasket da jeg oppdaget at det var en sang av Years & Years. Innser i etterkant at det kanskje ikke var så overraskende likevel, grunnet sjangeren. Håper at resterende av albumet deres kommer til å bli like bra. Forhåpentligvis bruker jeg dagen godt. Det hadde vært fint å få gjort ting. Det er tross alt ikke all verdens tid igjen til jeg må levere bacheloren. Om jeg hadde fått min vilje hadde jeg allerede vært ferdig, ligget i sengen min til jeg ble sliten av å ikke gjøre noe, spist is. Ja, andre ting enn å dra meg til skolen hver bidige dag. Men jeg må da gi meg en klapp på skulderen, for jeg gjør faktisk noe bachelor-relatert hver eneste dag, og det skal jeg ikke børste under teppet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar